Het uitbesteden van inkomende oproepen

Na een jaar lang stil te hebben gestaan als bedrijf heb je het nu eindelijk druk. Er komen steeds meer nieuwe opdrachten binnen die zo snel mogelijk bedacht en uitgevoerd moeten worden, want het andere bedrijf net als jij wilt op geen minuut van de dag stil staan. Stil staan als bedrijf is geen winst genereren.

Het kan voorkomen dat alle personeelsleden de inkomende opdrachten aan het verwerken zijn en de uitvoering daarvan, maar de telefoon blijft maar overgaan voor vragen en informatie waar een bellende klant naar vraagt. Er is eigenlijk geen tijd om de telefoon te beantwoorden en het lijkt op de situatie die zich voordoet tijdens een vergadering. Om dit probleem te verhelpen kan er een inbound callcenter ingeschakeld worden.

Een inbound callcenter neemt de verantwoordelijkheid dat zij de inkomende oproepen voor het bedrijf opnemen zodat de klant altijd respons krijgt. Bij een inkomende oproep hoef je als ondernemer niet meer in de stress te zitten omdat je het druk heb en de telefoon niet kan opnemen. De oplossing die een inbound callcenter aanbiedt heeft een positief resultaat, iedere klant krijgt respons en een potentiele klant wordt niet meer misgelopen. Inbound callcenters geven zelfs een garantie voor een optimaal klantencontact. Dit maken zij mogelijk om de juiste mensen op de goede plaats te zetten, ieder bedrijf krijgt zijn eigen telefoniste zodat de bellende klant een vertrouwde stem aan de telefoon krijgt. Vertrouwen is de basis van een groeiende cohesie.

Als bedrijf krijg je een eigen telefoniste om de kans groter te maken en te werken aan een klantenrelatie. Er zijn nog meer mogelijkheden, de telefoniste kan ingeschakeld worden als een allround receptioniste die zorgt voor elke telefoonopname. Een allround receptioniste is verder verantwoordelijk voor het plannen van afspraken, het maken van afspraken en e-mails beantwoorden. Een inbound callcenter stemt alles af op de behoefte van de ondernemer.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl