U bent een startende ondernemer en uw bedrijf is nog erg klein. U wilt graag dat het goed gaat lopen met uw bedrijf, vandaar dat u het nu erg druk heeft met het aantrekken van klanten. U heeft nog maar drie werknemers in dienst, omdat uw bedrijf net is begonnen. U zorgt ervoor dat alles wordt geregeld binnen het bedrijf, dat de telefoontjes worden beantwoordt en dat de werknemers taken krijgen die zij kunnen uitvoeren. Elke dag zit u tot half 7 op het kantoor en vrije tijd heeft u niet meer. Vooral nu de telefoon vaak afgaat heb je het erg druk, u zit namelijk in de beginnende fase en er bellen allemaal potentiële klanten. Als u de één te woord heeft gestaan, belt de ander alweer. Daarnaast vragen de werknemers ook van alles over de werkzaamheden, uw humeur wordt er steeds slechter op. ondanks dat uw humeur steeds slechter wordt, moet u de telefoontjes altijd netjes beantwoorden. De potentiële klanten verwachten dat ze vriendelijk te woord worden gestaan en dit is ook altijd de bedoeling. Voor startende ondernemingen is een inbound callcenter een echte aanrader. U heeft zelf weinig tijd om de telefoon te beantwoorden, maar u bent nog maar startende dus moet wel ervoor zorgen dat u klanten aantrekt en behoudt. Een medewerker aannemen die dit voor u kan doen is ook niet haalbaar, want daar heeft u geen budget voor. Een antwoordservice is hiervoor een goede vervanging. Een bedrijf die dit aanbiedt, zoals Bizziphone, heeft telefonisten die uw telefoon kunnen opnemen en kennis hebben van uw onderneming. Je betaald maandelijks een bedrag en naast dit bedrag betaal je per telefoontje nog een klein bedrag. De kosten zullen hierdoor niet hoog oplopen en als u in een periode iets minder telefoontjes krijgt betaalt u dus ook minder. |
https://www.bizziphone.com/ |
