KLANTMANAGER

Functie

Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor de volgende taken

  • Je bent het directe aanspreekpunt voor klanten en ontwikkelt interne strategieën op basis van klantbehoeften
  • Je zorgt voor de beste service en communicatie met je klanten, rekening houdend met de afspraken omtrent facturen, leverings- en incassodiensten …
  • Je bereidt de interne rapporteringslus voor en zorgt voor tijdige levering. Je registreert en volgt klachten met betrekking tot klantenservice op
  • Vergaderingen met klanten voorbereiden, leiden en opnemen
  • Je zorgt voor een goede samenwerking met andere afdelingen. Controleer indien nodig of de procedures worden gevolgd U verbetert het beheerproces om efficiënter te werken.
  • Je geeft leiding aan een klein managementteam, beoordeelt de prestaties van medewerkers en coacht hen indien nodig
  • Assisteren bij budgettering en vergaderingen, u kunt continu uitgaven en uitgaven volgen U bent een back-up voor sitemanagers en teamleiders

Aanbod

We bieden je boeiend werk met autonomie en verantwoordelijkheid in een snelgroeiend bedrijf. Het bedrijf biedt een goede opleiding en salarisbehandeling op basis van ervaring en wordt geleverd met maaltijdbonnen.

Jouw profiel

  • Je hebt een masterdiploma of een bachelordiploma, bij voorkeur economie of logistiek, of bereikt hetzelfde niveau door ervaring
  • Je spreekt Nederlands en kunt goed aan de slag in het Engels en Frans
  • U kunt de juiste prioriteit instellen en u aan de deadline houden
  • U kunt snel nieuwe IT-programma’s leren
  • Je hebt de eerste ervaring van een kleine teammanager
  • Je aanpassen aan nieuwe situaties is geen uitdaging voor jou
  • Je bent erg enthousiast, je kunt goed luisteren en de behoeftes vinden en reageren

Betalingen opvolgen (voorwaarden, facturen, enz.) Of ze overdragen aan gerelateerde diensten (boekhouding, juridische zaken, enz.), Kostenramingen verzamelen, technische en commerciële gegevens doorgeven aan klanten, verkopers … (plannen, prijzen), betaling … ), neem de telefoon op om de klant op de hoogte te brengen (gevraagde opvolging, informatie, …), registreer om de inspectievoorwaarden te bepalen (levertijd, verpakkingswijze …) Informeer klanten of verkopers, klanten of leveranciers over vervolgacties. …)

Postgraduaat / HBO, afgestudeerd na master

https://www.vindazo.be/vacatures/klantmanager.html