Wehkamp klantenservice

Wie wel eens iets heeft besteld bij het grootste online warenhuis van ons land, weet ook wat de voordelen hiervan zijn. Veel producten zijn er een stuk goedkoper dan elders. Daarnaast zijn er ook met enige regelmaat leuke aanbiedingen, waar klanten natuurlijk graag gretig gebruik van maken. De Wehkamp klantenservice is dan ook bij veel Nederlanders wel bekend. Hier kan men gekochte dingen heen laten vervoeren als er een reparatie uitgevoerd moet worden. Daarnaast fungeert de Wehkamp klantenservice als een plek waar de te ruilen artikelen heen gestuurd moeten worden. Veel mensen bestellen kleding bij de vleet, tijdens de aanbiedingsweken, en sturen dan een deel ervan dat ze toch niet mooi vinden weer terug. Dit kan binnen veertien dagen gedaan worden.

Hoe werkt de Wehkamp klantenservice?

Maar hoe gaat dit nou eigenlijk in zijn werk? Wat staat er op de planning als er bijvoorbeeld een laptop van dit online warenhuis kapot gaat?

  • Ten eerste brengt de klant het apparaat met doos en al naar het dichtst bijzijnde DHL service point.
  • Dan gaat het ding naar de Wehkamp klantenservice.
  • Uiteindelijk komt de defecte laptop dan terecht bij de geautoriseerde reparatieservice van de fabricant. Deze repareert het ding.
  • Daarna wordt hij weer retour gestuurd naar de speciale Wehkamp klantenservice.
  • Vanuit daar gaat hij uiteindelijk weer naar de klant.

Het kan soms lang duren

Uit bovenstaande werkwijze wordt wel al duidelijk dat het allemaal niet zo snel gaat. Toch is de Wehkamp klantenservice een gedegen gebeuren. Alles komt altijd op de juiste plek aan. Daarnaast is de informatievoorziening erg goed. De besteller wordt continu op de hoogte gehouden van waar zijn product is en wat de stand van zaken is. Zo weet hij of zij precies waar hij aan toe is. Da’s wel zo prettig.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/wehkamp-klantenservice/