Hoe u de vraag kunt ondersteunen en vergroten zonder enorme advertentie-investeringen

website maken prijs

Een bepaald aantal mensen heeft de essentie van de nieuwe tijd (betekenissen) al begrepen en, dienovereenkomstig, enkele bedrijfsmethoden die een concurrentievoordeel creëren in de stijl van het aanzetten van de “naverbrander” -knop. Het klinkt tendentieus, maar de essentie van deze tool is precies dit: niet om het marktaandeel met n% te vergroten, maar om, in de woorden van Kiyosaki, uit de “ratrace” te komen. De methode is toepasbaar op elk type bedrijfsactiviteit, ongeacht de status en het volume.

Zoals u weet, is het probleem van het bedrijfsleven in de 21e eeuw de strijd om de vraag. 99% van de redenen voor alle faillissementen is een dalende vraag. Reclamebudgetten van meerdere miljoenen dollars worden besteed aan de vraag van Zijne Majesteit. Met een goede vraag kunt u zelfs bedrijfsprocessen, het financiële systeem, de boekhouding, enz. Negeren.

Zoals eerder vermeld, is reclame lange tijd een hulpmiddel geweest om de vraag vast te houden en te vergroten.

Dit gaat natuurlijk over nadruk, niet over exclusiviteit van advertenties. Ondernemen is nog steeds een idee! Het is het idee van de oprichter dat het bedrijf creëert. Maar dit woord zelf zegt nog niets. Elk werkend bedrijfsidee is altijd een combinatie van speciale factoren die, net als verschillende chemische elementen, in combinatie hetzelfde effect hebben: zakelijk succes.

Elk werkend bedrijfsidee is het resultaat van het combineren van niet-gerelateerde factoringrediënten tot één geheel – verbonden.

We zullen het hieronder bespreken.

Toch is en blijft reclame een krachtig middel om vraag te creëren. De vraag kan echter op een andere manier worden verhoogd, zonder enorme advertentiedollars uit te geven, als u de samenstelling van de ingrediënten van het bedrijfsidee kent.

Mond op mond

Iedereen kent hem! Maar niet iedereen weet op welke formule deze marketingtool werkt. Sommigen zullen misschien zeggen dat dit een goede service, kwaliteit en redelijke prijzen is. Maar deze en andere lijst geeft niet de formule weer: wat doet een persoon (team) precies, wat zorgt voor kwaliteit, service, prijs, etc.?

Dit alles wordt gedaan door het “protocol”.

”Een gegevensoverdrachtprotocol is een reeks interfaceconventies op logisch niveau die de uitwisseling van gegevens tussen verschillende programma’s definiëren. Deze conventies definiëren een uniforme manier voor het verzenden van berichten en het afhandelen van fouten wanneer software interageert met hardware op afstand die is verbonden via een of andere interface.” Wikipedia 

Stel je nu voor dat ons hele zichtbare leven (interface) een reeks verschillende protocollen is, en dat zaken een van de programma’s is. Dit betekent dat dit programma een consistente manier heeft om berichten te communiceren en fouten af ​​te handelen om ervoor te zorgen dat het bedrijfsprogramma blijft bestaan.

Wat betekent het? Dit betekent dat er een “protocol” is voor vraag, dat een uniforme manier beschrijft om vraag te creëren. En dit betekent dat als je het volgt, de eis wordt gedaan met behulp van een bekende reeks vergelijkbare acties, en niet met behulp van een case (niet een geplande actie).

Hieronder zal een dergelijk “protocol” onder uw aandacht worden gebracht. Of beter gezegd, een algoritme van acties. Het heeft geen zin om het hele protocol uit te leggen, omdat het moeilijk te begrijpen is. De meeste autoliefhebbers zullen waarschijnlijk niet geïnteresseerd zijn in hoe de koppeling in een auto werkelijk werkt of in het proces om de motor in een actieve staat te brengen. Het belangrijkste is dat de auto naar behoren rijdt. Daarom is het het algoritme, niet het protocol, dat hieronder wordt gepresenteerd. De meeste zakelijke amateurs zijn tenslotte geïnteresseerd in hoe ze vraag kunnen stellen, en niet in welke “protocollen” de kern vormen.

Daarnaast is er naast de aangeboden service een service-element: coaching van een specialist die deze “protocollen” kent en in staat zal zijn om het ontstaan ​​van een business idee te verzekeren.

Misschien was iemand al in de war toen de zaak omsloeg. Haast je niet.

Ten eerste heb je het algoritme nog niet gezien, en nu zal dit veel veranderen in je situatie, ongeacht welke status je bekleedt in zakelijke activiteiten. Het is nog steeds een formule! En als dat zo is, dan moet het overal worden toegepast, anders is de auteur een charlatan.

Ten tweede wordt coaching alleen aangeboden aan degenen die niet in de zogenaamde “hardware” willen duiken. Geïnteresseerden kunnen uitleg krijgen in de vorm van een speciale aanvraag (masterclass).

En dat is niet alles. Voordat u de formule zelf gaat verkennen, is er één delicaat ding om op te merken: de prijs van deze service. De vraag zelf is opmerkelijk, want als we aannemen dat deze service echt werkt, dan kunnen we aannemen hoe sterk het effect kan zijn. Het is geen grap om een ​​idee te creëren dat een wachtrij voor u begint te creëren! Is het niet, het idee is gewoon ongelooflijk en, zou je kunnen zeggen, grenst aan de ruimte, waarachter de magie begint. Was dat niet hoe Jobs werkte!? En toch heb je te maken met een echt product. Dus over geld. De prijzen zijn ongelooflijk laag omdat deze dienst is gemaakt in het kader van Project K. Het project is groot en voor degenen die er niet om geven, zal ik zeggen. Het beloofde dat de projectdeelnemer een hulpmiddel zal krijgen om te overleven in de zakelijke omgeving. De belofte van de auteurs van Project K begint uit te komen!

Formule

Het bestaat uit vier opeenvolgende stappen.

Stap 1. Definieer uw product (waarvoor wordt u betaald) en aan welke behoeften het specifiek voldoet. Collins had een goed voorbeeld toen hij vroeg wat een vrouw koopt als ze lampen voor haar slaapkamer koopt? Licht nodig? Nee, ze koopt comfort. Dit is de behoefte. Dat wil zeggen, het product bestaat uit kroonluchters en schansen, en tevredenheid is wat in het hart van een vrouw leeft. En wat is daar, weten we.

Belangrijke notitie. Alle producten zijn dingen waarvan een persoon afhankelijk is op het niveau van vergelijking met apsychologische verslavingen. Als uw product niet tot deze categorie behoort, is het geen bedrijf, maar spirituele praktijken of soberheid. En dit zorgt voor onthechting van afhankelijkheid en vorming ervan. Maar ze kopen het vandaag niet. Er zijn hier geen zaken!

Stap 2. Bepaal of het product daadwerkelijk in plaats van verwachte vraag is.

Belangrijke notitie. Veel mensen geloven dat als ze een idee hebben, het een product is. Dit is niet waar. Een idee is een mentaal product. Het ding is ongelooflijk belangrijk, maar een zakelijk product is iets dat daadwerkelijk wordt gekocht. Daarom wordt elk bedrijf gedaan met een reeds bestaand product. Houd hier altijd rekening mee! Voordat er tandpasta was, was er tandpoeder.

Stap 3. Bepaal de werkelijke behoeften van uw “potentiële klant”, die geen verband houden met uw product, maar die tegelijkertijd (door hun niet-verwantschap) de tevredenheid ervan belemmeren. Bijvoorbeeld, 1 – werken op een pc (computer) en 2 – zich verplaatsen in het transport – dit zijn “niet-gerelateerde producten”, dat wil zeggen dat hun gelijktijdige bevrediging onmogelijk is in dezelfde tijdseenheid.

Stap 4. Elimineer die elementen in uw product die verhinderen dat uw potentiële klant aan zijn “niet-gerelateerde” behoeften voldoet en tegelijkertijd aan de behoeften van uw product voldoet.

Onthoud dat de tijd voor betekenissen al is aangebroken! Degenen die op zoek gaan naar passages in ideeën, zullen weerstand kunnen bieden en het advertentiebudget niet verhogen.

Dus de korte formule is:

  • Bepaal uw product (waarvoor wordt u betaald) en waaraan het precies voldoet.
  • Bepaal of het product daadwerkelijk in plaats van verwachte vraag is.
  • Bepaal de werkelijke behoeften van uw “potentiële klant”, die geen verband houden met uw product, maar die tegelijkertijd (door hun niet-verwantschap) de tevredenheid ervan belemmeren.
  • Elimineer die elementen in uw product die verhinderen dat uw potentiële klant aan zijn “niet-gerelateerde” behoeften voldoet en tegelijkertijd aan de behoeften van uw product voldoet.

We krijgen het volgende: de zaken kunnen worden versterkt, maar tot op zekere hoogte. Zaporozhets kunnen worden versterkt, maar tot op zekere hoogte. Hier is de betekenis anders: in het spel. De vraag gaat niet over de sterkte van het product (de mate waarin consumenten ervan afhankelijk zijn), maar over de game die met deze formule gemaakt kan worden.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html